Balony reklamowe – praktyczne wykorzystanie oraz korzyści

Duże eventy to również duża przestrzeń, którą warto atrakcyjnie zagospodarować, jeśli zależy nam na optymalnej prezentacji naszej marki. Niezależnie od tego, czy występujemy w roli sponsora na dużej imprezie plenerowej, czy też jako wystawca na targach – każda z tych okoliczności wymaga odpowiedniego zaprezentowania się. Warto w tym celu wykorzystać duży obiekt, który będzie widoczny niemal z każdej odległości – idealnie sprawdzą się balony reklamowe znajdujące się na wysokim standzie lub uchwycie. Jakie jest ich zastosowanie?

Jak wykorzystać balony reklamowe?

Lateksowe lub foliowe balony reklamowe mogą pełnić kilka funkcji. Wyobraź sobie duże zgromadzenie ludzi, np. na różnego rodzaju eventach i imprezach plenerowych, jarmarkach, koncertach, czy turniejach sportowych. Wysoki uchwyt, stojak lub stand z balonami zaprojektowanymi tak, aby były w jednolitej kolorystyce oraz z nadrukiem w postaci logo Twojej marki, przyciągnie wzrok nawet z bardzo dużej odległości. Balony są zawsze miłym dla oka, sympatycznym akcentem, którego obecność na imprezach organizowanych na otwartej przestrzeni jest tak powszechna, że niemal obowiązkowa.

Balony kojarzą się nam również z przyjęciami… urodzinowymi. Z tego powodu producenci chętnie sięgają po nie z okazji obchodów uroczystych urodzin swojej marki, rocznicy wypuszczenia pierwszego produktu, bądź też wielu innych wyjątkowych okazji. Balony towarzyszą także wszelkiego rodzaju debiutom, uroczystym prezentacjom nowej linii produktowej, bądź innym premierowym wydarzeniom. Ich obecność na stoisku zwiększa i pogłębia już samą atmosferę uroczystości oraz poczucie, iż właśnie jesteśmy częścią czegoś wyjątkowego i podniosłego.

Balony reklamowe z logo firmy lub marki, bądź też z wizerunkiem opakowań lub symbolem graficznym, który w jakikolwiek sposób kojarzy się z naszą marką, może pełnić podobną funkcję, co ulotka reklamowa. Z tego powodu możesz również zdecydować się na rozdawanie balonów osobom, które odwiedzają Twoje stanowisko firmowe np. w trakcie targów. Jakie są tego korzyści?

Balony reklamowe – korzyści

Głównym atutem balonów reklamowych jest ułatwione dotarcie do potencjalnych odbiorców, czyli przyszłych klientów oraz kontrahentów. Wszyscy lubimy dostawać prezenty – balony reklamowe rozdawane gościom będą przyjaznym akcentem i sprawią, że zbudujesz pozytywne skojarzenia z Twoją marką.

Oprócz tego, balony reklamowe to bardzo prosty i stosunkowo tani w produkcji obiekt, na który z łatwością można nanieść dowolny nadruk. Aby prezentował się on jak najlepiej, warto skorzystać z usług firmy wyspecjalizowanej w druku na wszelkiego rodzaju powierzchni i materiale. Bogaty wybór kolorów oraz rozmiarów balonów sprawia, że każdy dopasuje rozwiązanie do swoich potrzeb oraz preferencji. Aby wybrać dowolny wzór oraz kolor balonów reklamowych, wystarczy wejść na stronę https://grupaluxpol.pl/balony-z-nadrukiem/ i zapoznaj się z ofertą. Zamówienie możesz złożyć zdalnie – wystarczy wybrać preferowane wartości i umieścić zamówione przedmioty w koszyku, a dodatkowo przesłać plik z grafikami, które mają zostać nadrukowane na balonach.

Na koniec jeszcze jedna korzyść – Grupa Luxpol stosuje nowoczesne techniki druku, które są przyjazne środowisku. W balonach reklamowych możesz również zastosować ekologiczne patyczki. W ten sposób zyskujesz gadżet reklamowy spójny z polityką Twojej firmy – w szczególności jeśli wspierasz działania na rzecz środowiska.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

15 + piętnaście =